18 september 2014

Torsdag torstai thursday

Skönaste outfiten idag, promise.

Jepp, två bilder från dagen. Imorse for jag till skolan till klockan nio, skrev samhällsprov som gick helt okej och sedan for jag hem. Jag cyklade tillbaka till skolan tills klockan 12 då finska provförberedelsen började, var i skolan i en timme och sen for jag hem och pluggade. Imorgon skriver jag finskaprov och sedan får jag fara hem. Hur skönt? Med andra ord slutar jag typ halv 11 imorgon. Heaven. Jag har inte sett Emil sen söndagkväll pga denna krävande provvecka så det ska bli så himla underbart att få somna i hans armar imorgon..åh vad jag har saknat honom. ♥

2 kommentarer:

  1. Jättesnygg outfit! Den ser väldigt mysig ut dessutom :)

    SvaraRadera
  2. Nämen tack så mycket! Aa den var jättemysig, så kort skoldag så slängde bara på mig något bekvämt! :)

    SvaraRadera