21 september 2014

Fixat och klart

Nya hörlurar, och nypimpade också!

Nu ska jag berätta en lite tragisk historia, tycker jag iallafall. Det var så att för några veckor sedan så gav mina kära Skullcandy hörlurar för 20€ upp, de hängde med i ungefär 6 hela år. De hörlurarna hade jag också pimpat på typ samma sätt som dessa nya haha, så det har liksom blivit en liten del av mig, pimpade hörlurar med pärlor ska det va haha!

Innan jag köpte de här nya hörlurarna använde jag lurarna som följde med telefonen, skitdåliga var de men de dög. Men det gick illa med dem, jag skulle cykla hem från skolan här för några dagar sedan och jag hade bara i ena hörluren eftersom att jag pratade med Ronja på samma gång, och så fastnade den ena hörluren i cykelkedjan och mosades. Haha jag blev så frustrerad så jag och Ronja bara skrattade. Så efter dessa händelser var jag utan hörlurar i typ tre dagar (!!), inte kul alls kan jag säga. Men nu har jag äntligen nya lurar, perfekt.

Jag visste inte att man kunde skriva en roman om hörlurar, men tydligen! Lite väl lång text om mina hörlurar blev det haha..så kan det gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar