11 augusti 2014

Vid havet


Det blev en sväng till Jennifers villa ikväll, vi simmade lite och sådär. Nu ska jag förbereda lite inför imorgon och sedan kanske kolla en film eller något.

Ps. Ni märker säkert att jag har en ny header, haha gud det var säkert ett år sedan sist! Men orsak finns, blogger har verkligen gjort det problematiskt för mig. Jag vill egentligen bara ha en superenkel header, lite i stil med min förra. Jag har provat göra några olika headers och alla med vit bakgrund, och när jag publicerade headern blev alltid bakgrunden grå, alltså rätt mörkgrått ännutill och jag har ingen aning varför..sjukt irriterande. Men kul med förändring nu då hursomhelst!

2 kommentarer:

  1. Gör bakgrunden på headern transparent istället för vit! Lika lätt som att göra med vit bakgrund, med t.ex. gimp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, ska se om det fungerar nästa gång jag gör min idealheader haha! Men jag tycker fortfarande att bakgrunden verkligen inte borde byta färg när den publiceras? Många bloggare på blogger har vita bakgrunder på deras headers och det funkar hur bra som helst..det fungerade för mig förut med..!

      Radera