29 augusti 2014

2 outfits

Kofta - Gina tricot // Tröja -Rut & Circle // Jeans - Dr. Denim // Skor - Dr. Martens

Jeansjacka - Zara // Topp - Bik Bok // Shorts - H&M // Skor - Dr. Martens


Fredag, helg och Nattan är här. Hur bra som helst ju! Nattan fick gästa med en outfit också, tänkte det skulle vara lite kul. Men jag blir så himla frustrerad på bildkvalitén när man publicerar dem här på blogger..bilderna försämras sååå mycket..har tänkt på att byta bloggportal, men får se med den saken!

Nu ska vi kolla film och käka godis, myyys.

2 kommentarer:

  1. Hur får du bilderna att bli sådär stora? Alltså, vilken bildstorlek använder du på bilderna. Och ska man ha nån speciell inställning för att få de så stora, eller kommer det automatiskt? Jätte fina outfits, och super bra blogg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varje bild jag publicerar på min blogg förminskar jag till 750px bred på Gimp, sedan laddar jag upp bilden och klickar på den och väljer "Ursprungsstorlek" då blir bilden exakt så stor som jag har lagat den!

      Och tack så mycket! Roligt att höra :)

      Radera