4 juni 2014

Stockholm


Åh älskade Stockholm, jag har verkligen saknat staden märkte jag. Superbra start på sommarlovet det här. Jag har shoppat rätt mycket, bästa köpen var nog mina nya Vans och en oversize jeansjacka från Zara!

Ett riktigt roligt sammanträffande var när jag och mamma satt i Kungsträdgården, och så kommer tre av killarna från RMM (random making movies) och sätter sig framför oss. Jag märkte det inte till en början men så hörde jag Williams röst som jag kände igen. Jag blev helt galen inombords haha! Men jag vågade inte gå fram, och jag ångrar mig sååååå mycket nu i efterhand. Jag hade ju världens chans..bara jag skulle ha haft med mig en kompis, det skulle ha varit mycket lättare då haha!

5 kommentarer:

  1. Har du nå fler bilder från sthlm? Isf kan du lägg mer hit på bloggen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fotade inte så mycket, shoppade mest haha! Men jag kan nog sätta ut några fler bilder här :)

      Radera
  2. Kan du visa vad du köpte också? :)
    Älskar din blogg o dina bilder! <3

    SvaraRadera
  3. Oj, såg inte ditt senaste inlägg men nu har ja ju sett vad du shoppade så haha :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, det var inte allt jag shoppade men kan kanske visa bättre bilder på allt en annan gång! :)

      Radera