20 mars 2014

Kinder maxi; heaven

Skoldagen i sig har varit riktigt lång på något sätt, men ikväll for jag och Jennifer på Sh'bam, jag har inte gått på det passet på sjukt länge, under en period var jag varje vecka på Sh'bam och så ska det bli igen! Så otroligt roligt med olika dansstilar men ändå lätta rörelser så man riktigt kan släppa loss!

Jag har just ätit två stycken knäckebröd med lax på (så himla gott) och sen åt jag också upp min sista Kinder maxi, jag och Ronja köpte fem stycken på var idag efter lunchen haha. Jag är ganska obsessed med Kinder choklad..minns när jag och Nathalie var i Italien i höstas åt vi Kinder maxi hela tiden, vi levde typ på det haha! Åh hjälp vad jag saknar den resan förresten, helt amazing.


2 kommentarer:

  1. Varifrån är schampot och balsamet du tipsade om i ett inlägg? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kommer från Emotion här i stan! :)

      Radera