11 februari 2014

Plugg

Provveckan börjar imorgon, och jag har matteprov, tyskaprov och engelskaprov denna vecka. En hel del plugg alltså. Jag rent av nästan struntade i matten ikväll (även fast jag har provet imorgon) och har pluggat en hel del tyska istället. Jag gillar språk och jag kommer att skriva tyska sedan i studenten så jag känner att jag vill satsa lite mer på det! Matteprovet får jag ta på talang..ehm..den talang jag inte har alltså. Matteprovet blev uppdelat i två delar och den första delen skrev jag för ungefär två veckor sedan och det provet gick riktigt bra! Men rymdgeometri som hör till provet jag kommer att skriva imorgon..nja, känner mig inte alls lika säker på det. Jag får bara hoppas på att det kommer gå bra!

Här ser ni mina söta rosa sockor, så sköna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar