11 januari 2014

Why.

 
Lookbook.nu

Jag blir så himla frustrerad. Igår lämnades min dator som jag gör allt ifrån till reparation, vet inte hur länge det kommer ta innan jag får tillbaka den, hoppas bara på att den kommer funka som vanligt sen iallafall! Men inte nog med det..jag tappade min telefon och den landade så att den fick sprickor över halva skärmen, ville bara skrika haha! Liksom varför jag? Min s3a skickas iväg till Helsingfors på måndag och där ska den lagas. Jag är så himla beroende av min telefon så jag vet inte ens hur jag ska klara mig utan whatsapp osv, herregud. Det är ju hemskt hur beroende man kan bli av teknikprylar!..

Men jag är glad idag hursomhelst, dansträning om en timme och sen ska jag till Nathalies på sleepover, kommer bli himla mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar