8 januari 2014

Bodylotion & shower gel


Fick bland annat dessa två av jennifer och Linn när jag fyllde, fick också ett presentkort till Wautsi, ett par superfina örhängen och lite annat smått.

Jag skrev sista provet för den här provveckan idag, 5/5 prov skrivna nu och det känns obeskrivligt skönt. Imorgon börjar period 4 och tiden går bara fortare och fortare. Jag börjar dagen med tyska imorgon, är lite nervös över det för jag har inte läst språket sen i maj förra året..

Idag ska jag bara ta det lugnt, kolla på senaste avsnittet av min favoritserie Pretty little liars som äntligen har börjat igen. Igår började ED träningarna på nytt efter den allt för långa pausen, så himla kul! Just under träningen, när man dansar, då behöver man inte tänka på något annat och det är en sådan lättnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar