3 december 2013

Tack för att du finns

Nu tänkte jag skriva ett inlägg om min kusin Nathalie, hon betyder otroligt mycket för mig.  Hon vet allt om mig, hon vet hur jag fungerar, hon känner mej helt utan och innan. Jag kan vara 100% mej själv med henne och vi har alltid så himla roligt. Vi träffas inte jätteofta eftersom att hon bor i Esse, så när vi träffas är det oftast på helger. Nu var det några veckor sedan jag såg henne senast, och jag saknar henne så otroligt mycket! Men på fredag får jag se min finis igen, tur det.


Nathalie är inte bara min kusin, hon är en av mina bästa vänner, hon är som en syster för mig. ♥

1 kommentar:

  1. Tack desamma Hannah , älskar dej så sjukt mycket ! Du betyder så himla mycket för mej , och ja he ska va kul att se dig på fredag så läng san vi såg varann !! ♥♥♥

    SvaraRadera