30 december 2013

Årsresumé 2013 del 1

  JANUARI
 Jag minns inte så mycket från januari, men jag minns att jag mådde bra. Jag höll fortfarande på med olika nageldesigner, vilket jag har släppt helt nu. Fotade vattendroppar för andra gången också, det blev ganska bra bilder faktiskt!

   FEBRUARI
I början av februari gjorde jag en 2013-burk (bättre sent än aldrig) och dit har jag skrivit lappar under året med bra saker som har hänt, sånt jag vill komma ihåg helt enkelt. Jag kommer öppna burken imorgon och läsa allt, det kommer bli kul! I februari var det ju också fastlagstisdag, med mycket bullar.

   MARS
I slutet av april och i början på mars befann jag mig i Ruka och åkte slalom och hade det mysigt, jag minns att vi hade bra väder varje dag. Denna månad fotade jag mina bilder till slutarbetet i bilkonst, det var roligt! I mars höll jag fortfarande på med nageldesign men rätt sällan. Sen blev det påsklov också.

   APRIL

  Nu började våren komma. I början av april for jag ut på isen med Linn och fotade lite, det var superfint väder. Denna månad kom de första blommorna upp också, verkligen ett vårtecken. Justin kan jag ju inte glömma, finaste dagen någonsin alltså.

   MAJ
  Maj var en av de bästa månaderna på hela året, jag var så lycklig. Den sista månaden med skola. Jag fotade Victoria och Jennifer i en skog, det blev flera fina bilder. De två sista veckorna av maj var jättevarma, det var liksom sommarvärme, hur underbart som helst.

   JUNI
  Juni var också en riktigt bra månad, gick ut nian, det var lite sorgligt faktiskt. Sen på kvällen for jag och flera andra tjejer till Victorias villa där vi hade riktigt roligt. I mitten av juni for jag till London, en av de bästa resorna någonsin, jag älskar verkligen London!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar