31 december 2013

Årsresumé 2013 del 2

  JULI
En helt underbar månad detta också, använde favoritshortsen från River island väldigt mycket. Hade en photoshoot med Jennifer och bilderna blev jag riktigt nöjd med. Jakobsdagarna satte fart i slutet av juli och det var en väldigt rolig vecka!

  AUGUSTI
Alla sommarmånaderna var ju helt underbara, även augusti. Jag och Nathalie stack iväg till Vasa för lite shopping inför skolstarten och det var en riktigt rolig dag minns jag. Det hände egentligen inte så mycket i augusti, förutom att jag började i gymnasiet.

  SEPTEMBER
Det blev september och hösten kom, detta var en rätt mysig månad och jag köpte mina älskade Dr. Martens.

  OKTOBER
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna månad, inte rolig, hände sjukt mycket och sådär. Det enda bra egentligen var Italienresan, bästa resan någonsin kan jag säga. Jag skulle inte klara mig utan Nathalie!

  NOVEMBER
Inte bästa fotomånaden, jag fotade knappt något alls. November var inte heller världens bästa månad, hela hösten var egentligen mot mig, men allt blir bättre.

  DECEMBER
December har varit helt okej, svår i början och är fortfarande. Julafton var iallafall riktigt mysig! Fyllde år denna månad också.

Jag kan sammanfatta 2013 som ett riktigt bra år till en början, de första åtta månaderna var hur bra som helst, men sedan hände något. Jag har hursomhelst utvecklats inom fotandet en hel del detta år tycker jag, och jag tröttnar inte! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar