28 december 2013

Året 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jo, var på skolmusik 2013, som var riktigt kul. Sen uppträdde jag också med ED för första gången, det var också otroligt roligt.

Hur har ditt 2013 varit?
Året började riktigt bra och sommaren var ju nästan helt perfekt, men sen började det bara fara neråt..

 Gick ut nian!

Blev du kär i år?
Nej, men nästan..

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
26.4, Justins konsert ♥

 Här var vi på hotellrummet, skulle precis sticka iväg till arenan, vi fattade nog inte riktigt vad som väntade.

Vad är din största framgång 2013?
Ingen aning.

Bästa köpet?
Justin Bieber biljetten helt klart, fast den köpte ju pappa egentligen och jag fick den i födelsedagspresent. Haha det blir mycket snack om Bieber nu!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, verkligen mat alltså haha!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vänner som finns där för mig! Sommaren gjorde mig också riktigt glad.

 Finisar

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Avicii - Wake me up, Miley Cyrus - Wrecking ball, Naughty boy - La la la osv

Vem har du umgåtts med mest?
Jennifer och Linn!

Har du haft ett förhållande under 2013?
Nej.

Vart reste du under 2013?
England, Italien, Litauen och Sverige.


Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Vet inte faktiskt, är så glömsk hehe.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag fyllde ju år igår och då kom några kompisar över hit.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Om jag skulle ha vågat mer, inte alltid varit så blyg..

Vem saknade du?
Har nog saknat flera personer.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Våga mer, glömma bort det dåliga som hänt 2013 och börja om på nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar