13 november 2013

Bomber jacket


Denna bomberjacka köpte jag från Zara när jag var i Rom. Jag är nog i himlen när jag är i en Zara butik, bästa butiken ju! Det finns ett jättestort och fint Zara på Via del corso (längsta shoppinggatan i Rom) och där inne tillbringade jag och Nathalie någon timme. Fick hem denna jacka och två andra plagg.



Den här bilden har inget med inlägget att göra, men jag hittade den i arkivet och märkte direkt att jag måste färga min utväxt, den är hemsk. På bilden ovanför hade jag ju ingen alls, hade just färgat.

2 kommentarer:

  1. Aså shit vad lång och tjockt ditt hår är! Sååå fint! Hur har du fått det att växa så snabbt?! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack duu!
      Förresten så vet jag inte, tycker inte det har växt så snabbt..? Jag klippte rätt kort hår i sexan, och sen på sjuan började jag spara ut det igen. Jag klipper håret regelbundet men då jag klipper så klipper jag bara 1 cm eller något liknande. Jag trivs så bra i långt hår :)

      Radera