10 oktober 2013

Maybe you're right


Jag älskar Miley Cyrus nya album, tycker det är riktigt bra.

Klockan är riktigt mycket nu och jag borde sova vid det här laget, men jag har haft så mycket att göra. Imorgon på natten, eller egentligen på natten till fredag så bilar min familj och Nathalies familj ner till Tampere och sedan tar vi flyget till underbara Italien, Rom. Därifrån kör vi till Terracina och sover en natt och sedan far vi vidare till Sorrento och där ska vi bo i 8 dagar, och sen kör vi tillbaka till Rom och övernattar en natt där. Jag känner verkligen att jag behöver komma iväg, och saken blir bara bättre av att bästa Nathalie är med mig! ♥ Vi kommer ha det så bra och kommer fota väldigt mycket, så förhoppningsvis har blogglusten kommit tillbaka när jag är hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar