23 oktober 2013

Back on track


Nu är jag hemma från resan, eller jag kom ju på natten till tisdag. Kan bara säga att det har varit en underbar resa, har haft så roligt! Jag har en hel del med bilder att visa och här ovanför är några bilder från de två första dagarna. I helgen kommer det säkert komma en massa bilder, för då har jag tid att sitta och redigera!

Iallafall så blev det inte 11 dagar i Italien som menat. När vi flög iväg från Finland så skulle vi mellanlanda i Riga och sedan flyga vidare till Rom, men det var allt för dimmigt i Riga för att kunna landa med säkerhet, så vi hamnade att landa i Vilnius och vänta där på att dimman skulle mindre, när vi väl hade landat i Riga så hade vi såklart missat flyget, eftersom att vi stannade så länge i Vilnius, så vi hamnade att övernatta i Riga en natt, vilket inte var roligt alls! Men vi kom oss iväg till Italien till sist iallafall.

Hursomhelst kan jag säga att denna resa har varit en av de bättre, så roligt när Nathalie kom med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar