9 augusti 2013

Utmanad av Nathalie

Regler:
1. Alla som blir utmanade måste berätta 11 saker om sig själv.
2. Man måste svara på utmanarens 11 frågor.
3. Utmanaren måste hitta på 11 frågor till nästa utmanare.
4. Utmanaren måste sen välja 11 bloggar att utmana som har lite läsare (ev.).
5. Du måste berätta vem du har utmanat.

Men nu är jag så lat så jag kommer bara berätta 11 saker om mej själv och svara på frågorna!

11 saker om mig:
1. Jag är mörkrädd, hatar mörker..
2. Jag har aldrig varit på cirkus! Ja, det är helt sant.
3. Sushiälskare är exakt vad jag är, så himla gott.
4. Jag älskar att resa och se nya platser, jag är verkligen inte den typen som gillar charterresor och att bara ligga i solstolen hela dagen.
5. Justin Drew Bieber betyder så mycket för mig, hans musik och allt. Dagen jag fick se honom och höra hans fina musik live var den bästa dagen i mitt liv. Glömmer aldrig. 26.4.2013♥
6. Just nu är jag nästan pank, inte mycket pengar kvar haha.
7. Jag älskar Pixarfilmer!
8. Jag kan inte bli trött på vårrullar, kan äta hur många som helst, hur ofta som helst, men jag blir inte trött på det.
9. Min kamera är det bästa som finns, skulle aldrig kunna klara mej utan den. Jag kan inte tänka mej ett liv utan en Canon systemkamera?
10. I början av lågstadiet var jag världens Darin fan haha, tyckte han var så snygg och hans musik tyckte jag var så himla bra.
11. Jag har träffat Isac Elliot när jag var på skolmusik, och han var också där som deltagare! Åh han var så himla söt haha.

Nathalies frågor:
1.Bästa dagen i ditt liv ? Den 26.4.2013 somsagt, när jag fick se Justin Bieber på riktigt.
2.Vad har du för hobbys? Min största hobby är foto, älskar att fota och redigera. Sen gillar jag också att dansa.
3.Favorit plagg? Jag har inte riktigt något favoritplagg..mina ljusa denimshorts från River Island gillar jag extremt mycket iallafall.
4.Vad vill du bli när du är stor? Ingen aning.
5.Vad heter dina bästa vänner ? Mina absolut bästa vänner är Jennifer och Linn, De vet typ allt om mig! Sen har jag nog många andra finfina vänner.
6.När började du blogga? Det var 2011, åh herregud..
7.Favorit märke på kläder? Har inget favoritmärke. Men favoritbutik är kanske Bik bok och Zara.
8.Pinsammaste saken du har gjort? Jag har gjort en hel del med pinsamma saker, kommer inte på något just nu, har väl förträngt det mesta haha.
9.Vilken skola och klass skall du börja på? Jakobstads gymnasium, vet inte vilken klass ännu.
10. Favorit artist? Justin Bieber.
11.Vilken sommar har varit bäst? Jag kan säga att denna sommar har varit superbra iallafall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar