2 augusti 2013

Life is a climb, but the view is great


Jag har inte gjort något alls ännu idag, riktigt tråkigt ju. Hösten närmar sig och jag är nervös, tio hela lediga dagar kvar och sen börjar skolan, gymnasiet för min del då. Men det ska väl nog gå bra! Jag känner bara att sommarlovet kunde vara längre, det har gått så himla fort. Det säger man ju varje år men denna sommar har bara flygit iväg. Jag minns dagen vi gick ut nian som igår och det var två månader sen, två hela månader sen? Jag kan inte fatta. Iallafall kan jag säga att det har varit en riktigt bra sommar! Mycket bättre än förra.
 
Nu ska jag sluta babbla om hösten och skolan, ingen blir gladare av det haha!

4 kommentarer:

  1. Känner du några andra som ska till gymnasiet? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo! Det är nog en hel del från Oxhamns som ska till JG :)

      Radera
  2. Vad hadd du i medeltal i betyget när du gick ut OX?
    fick du viktor sundsstependiet?
    fin blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade 8,5 :)
      Nej, fick inget stipendium!
      Tack! :)

      Radera