21 juni 2013

Gotta love London


Länge sen jag skrev ett riktigt inlägg nu! Jag kom iallafall hem till Finland igår på natten, och istället för att köra hela vägen hem mitt i natten så har vi övernattat i Ekenäs. Jag kan iallafall säga att jag älskar London och vi har hunnit göra massor! Jag har varit till Madame Tussauds, shoppat på Oxford street (förövrigt sjukt bra butiker i London), har haft picknick i Hyde park, sett både London eye och Big ben, gått runt i Camden town, ätit fish and chips och sen har jag nog gjort en massa mer. Allt detta på två och en halv dag, man hinner med mycket om man vill!

Nu är det midsommar och jag har inget att göra eftersom att jag är i Ekenäs, och alla andra skriver om hur roligt de har och lägger upp bilder..och här sitter jag haha. Men jag har inget val, över 6 timmar hem till Jakobstad. Jag kommer hem antingen imorgon eller på söndag så då skriver jag mer! Det kommer också komma upp en massa bilder från London såklart.

Bild från min instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar