21 maj 2013

Bilder från min Instagram

 
Blandade bilder från den senaste tiden på min insta! Tyvärr är jag inte så flitig på att ladda upp bilder, men jag kollar instagram flera gånger per dag. Det känns som att Justins konsert var igår men det är tre veckor sen! Den dagen när jag såg Justin och fick höra hans musik live var så himla bäst, kan faktiskt inte beskriva, jag har sagt allt detta flera gånger men jag lever liksom på rosa moln fortfarande, haha! Om allt går fel och jag bara skulle vilja strunta i allt, så behöver jag bara tänka på att jag faktiskt har sett Justin Drew Bieber och då blir allt genast bättre! ;)

6 kommentarer:

  1. De e bra att du kan tänkä på det sättet, liksom nästan varje gång jag tänker på konserten elr hör på Justin, böri jag gråta, föratt ja saknar honom så mycket, gör du int det ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner ju liksom inte Justin, och han vet inte om att just jag var på hans konsert i Finland. Men jag vet om att jag var det och Justin betyder mycket för mig. Jag saknar allt, att få se Justin, att få höra hans musik live! Åh, alltså bara att tänka tillbaka på det gör mig så himla glad.

      Radera
    2. Det gör nog mig också himla glad, men sur på samma gång, jag väntade 4 år på det och räknade ner dagar i nio månar och mittialt är allting slut, jav vet ju int når jag får träffa han på nytt, så jag gråter varenda dag ..

      Radera
    3. Jo jag förstår dej, jag beställde biljetter i Juli, och har väntat ända sen dess på den 26.4.2013 och efter 1 och ½ timme var allt slut. Men just den tiden var typ den lyckligaste i mitt liv, just därför kan jag inte annat än att vara glad :)
      Men just det, att inte veta när man kommer att få se honom igen, det är inte kul. För jag vill mer än NÅGOT annat se Justin igen, och det ska jag, det har jag bestämt mej för!

      Radera
    4. Då har vi ungefär likadana tankar :) Annos hadde du ståplats ?

      Radera
    5. Nej det hade jag inte, jag satt.
      Men det skulle vara heeelt otroligt att få stå längst fram närmast scenen! :)

      Radera