27 mars 2013

Klänningar


Måste snart hitta en klänning, söker som en dåre faktiskt! Här ovanför är tre klänningar som är hur fina som helst. Jag skulle nog beställa den första om den fanns i min storlek. Iår är det ju både vårmiddag och avslutning så jag behöver verkligen en klänning, jag kanske väntar tills jag far till Helsingfors i slutet av april för där måste det ju bara finnas nåt.

Jag gillar inte riktigt att beställa efter kläder när man riktigt behöver nåt, för man vet aldrig hur länge det tar eller om det man har beställt ens passar!

4 kommentarer:

  1. Den vänstra klänningen ser superfin ut!

    SvaraRadera
  2. älskar mittenklänningen, så himla stilren

    SvaraRadera
  3. Var har du hittat de här klänningarna? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De två första är från Asos och den tredje är från Nelly! :)

      Radera