11 mars 2013

Faktauppsats


En helt vanlig måndag idag. Det var jättefint väder tidigare idag och ett litet vårtecken är att solen faktiskt värmer lite, så skönt.
Snart ska jag börja skriva en faktauppsats, det ska alla nior göra. Den får handla om vad som helst och sen ska den också redogöras inför klassen. Men jag vet inte vad jag ska skriva om, det är verkligen svårt. Det måste ju vara något som det finns mycket fakta om, men just nu känns det som att det inte finns något jag riktigt känner att jag vill skriva om ens. En stad skulle vara intressant tycker jag, men jag vet inte riktigt. Det finns ju hur mycket fakta som helst om Rom t.ex, och dit har jag ju varit en gång också så jag vet ju iallafall lite om staden, och har sett lite.

Okej, lång text om något jag oroar mig för mycket om. Men ännu ikväll ska jag veta vad jag ska skriva om för något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar