1 mars 2013

Award 2

Jag fick en Blogg-award av Jenna för ett tag sen, och de frågorna tänkte jag svara på nu!

1. Vad är ditt mål med ditt bloggande? Eller varför vill du blogga?
    Jag har egentligen inget mål med att blogga. Jag vill blogga för att jag tycker det är grymt kul, det  är liksom min grej känns det som, och den 16 mars har jag haft denna blogg i två år!

2. Om du fick en önskan vad skulle du önska?
    Svårsvårtsvårt. Säger pass på denna fråga.

3. Är du nöjd med dej själv?
   Jag är rätt nöjd med mig själv. Förstås finns det saker jag inte gillar med mig själv också!

4. Din värsta fobi?
    Trånga utrymmen gillar jag inte, kan typ få helt panik om jag står i en riktigt trång hiss.

5. Vem betyder mest för dej?
   Det finns inte bara en person som betyder mest för mig, utan de som betyder mest för mig är mina vänner (dit hör min kusin Nathalie också) och min familj! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar