25 februari 2013

Fem frågor

Jag fick en blogg-award av Olivia för ganska länge sedan.
Det går alltså ut på att skicka vidare en blogg-award till fem andra bloggare, skriv på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar. Svara på frågorna som du har fått av den som har gett dig awarden. Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.

Men nu är jag så lat att jag bara kommer svara på frågorna!

1. Favoritplagg?
    Det var en svår fråga, men det är nog min nya kamouflagejacka för tillfället iallafall.
 
2. Hur ofta tränar du?
    Fyra gånger i veckan. 
 
3. 3 saker som är bra med dej.
    Brukar inte tänka på sånt här, så därför är detta väldigt svårt att svara på.
    - Jag skrattar mycket
    - Jag kommer alltid i tid, är nästan aldrig försenad.
    - ?, kommer inte på något mer, haha 
 
4. Drömyrke/Planer för framtiden?
    Åh, gillar inte alls denna fråga. Får lite ångest eftersom att jag inte har någon aning om vad jag vill börja jobba med, tar en dag i taget bara.
 
5. Favoritblogg?
    Kenzas blogg, hennes blogg har varit min favoritblogg hur länge som helst!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar