27 februari 2013

Breakfast

Min frukost. Blev väldigt lite nu när jag vaknade så sent.
 
Ingen aning om vad jag ska göra idag, detta måste nog vara det mest händelselösa sportlov jag har haft! Min familj och jag brukar oftast fara för att åka slalom någonstans under sportloven, men inte detta sportlov. Vi far istället om två veckor till Ruka och åker slalom. Imorgon hade vi tänkt fara över dagen någonstans, jag har inte åkt slalom iår ännu så det ska bli så kul. Jag har t.o.m nya slalomskidor som jag verkligen skulle vilja prova, och det får jag ju imorgon.
 
På fredag får jag iallafall träffa bästa Nathalie igen, ska till hennes och sova över!

2 kommentarer:

  1. Underbar blogg du har !!Vad använde du för objektiv? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla du!
      Jag använde mitt 50mm objektiv, älskar det! :)

      Radera