22 december 2011

Julgransbild

    Canon EOS 500D

Som typ alla andra bloggare så måste väl jag också sätta in en bild av vår julgran, haha ;)

Helt ofattbart...2 dagar till självaste julafton! Jag älskar verkligen julen :) Varenda jul sen hur länge tillbaka i tiderna som helst så har vi farit där runt 11 halv 12 till mina kusiner i Esse, och då kommer alla andra kusiner från pappas sida dit och så äter vi julmat och allt annat såntdär gott (dricker julmust såklart!!) så ser vi på Kalle Anka där och sen far vi hem igen och jag är alltid så mätt så att jag kan dö haha :) sen så kommer dendär jultomten..(jag har en lillebror som är 6 år som tror på jultomten än så därför) och förra året var det pappa som var jultomten..hahaha kunde inte hålla mej för skratt typ...och så kommer alltid mommo, moffa och fammo till oss då.
Alltså..det var inte meningen att jag skulle börja berätta hur Julaftonen brukar se ut hos mej? Men det var bara bra att jag gjorde det för jag börjar längta så mycket själv då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar