15 december 2011

Har ett problem som MÅSTE fixas

Nu är det så här att när jag går in på design så kommer min layout upp, och jag kan inte se den!! alltså, jag kan inte ändra nåt i bloggen. Jag har just läst om att det är flera blogspot användare som har fått samma problem och jag har försökt att få det fixat på flera sätt...men jag har ingen aning om hur jag ska göra.

Men såhär står det när jag har klickat på design: Tyvärr vi kan inte fullborda din begäran, sen så står det en massa andra saker och sen så står det typ en kod: bX-l4u1mh, med ganska stora bokstäver. Så om detta också har hänt någon och vet hur man ska göra för att se layouten igen, kommentera det här inlägget då, tack.

Har nu hittat ett sätt så att jag kan se min layout igen, genom att jag använder en nyare blogger sida... men det skulle förstås vara mycket enklare att använda vanliga blogger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar